Blog

Porażka bloga firmowego – typowe przyczyny

Porażka bloga firmowego – typowe przyczyny

15 lipca 2016

Brak promocji, brak umiejętności tworzenia treści, brak czasu – to najpowszechniejsze przyczyny porażek blogów firmowych. Sprawdź, jak ustrzec się przed niepowodzeniem przy prowadzeniu bloga dla Twojej firmy! czytaj

Fan page – komu przeszkadzają kotki na Facebooku?

Fan page – komu przeszkadzają kotki na Facebooku?

17 maja 2016

Wstawienie słodkiego kociaka na własnym profilu to nic złego. Ale kotki, pieski czy misie na stronach firmowych to synonim dyletanctwa i miernoty. Czemu nie warto zamieszczać popularnych słodziaków na fan page’u? czytaj

Employer Branding – zacznij od rozmowy

Employer Branding – zacznij od rozmowy

8 marca 2015

Znaczne wydatki na reklamy, dopieszczona zakładka „kariera”, zabawny film rekrutacyjny na YouTube i… zbyt mało dobrych kandydatów. Czemu? Sprawdź pocztę pantoflową wśród pracowników i kandydatów. Albo lepiej – rozmawiaj z nimi na co dzień!

czytaj

5 darmowych generatorów memów z polskimi znakami

5 darmowych generatorów memów z polskimi znakami

1 marca 2015

Memy na Facebooku wciąż są popularne, zdobywają wiele polubień i udostępnień. Hmm, że treści dla gimbazy, że wciąż te same obrazki… Jednak podoba się, i nie tylko nastolatkom 🙂 A do utworzenia mema wystarczy kilka minut.

czytaj

Czy CSR się opłaca?

Czy CSR się opłaca?

22 stycznia 2015

Pytanie dla wielu osób oburzające – społeczna odpowiedzialność biznesu to moralny obowiązek, a nie środek pomnażania zysków. Jednak przy okazji ten obowiązek… się opłaca pod warunkiem zachowania kilku zasad. czytaj

7 darmowych narzędzi do efektownej prezentacji cytatów

7 darmowych narzędzi do efektownej prezentacji cytatów

12 stycznia 2015

Cytaty są lubiane (i chętnie „polubiane”) online nie tylko na Facebooku. Dziś pokażemy najlepsze darmowe narzędzia do graficznego przedstawiania cytatów. Dla jasności – w odróżnieniu od memów (którym będzie poświęcony osobny wpis), cytaty nie bazują na śmiesznych minach, ale na w miarę neutralnych, choć atrakcyjnych graficznie tłach.

czytaj

Wigilia firmowa – za i przeciw

Wigilia firmowa – za i przeciw

19 grudnia 2014

Integrująca świetna zabawa czy obowiązkowa strata czasu, gdy w domu okna nieumyte, choinka niekupiona i pierogi czekają? Warto dobrze zbadać oczekiwania pracowników przed organizacją świątecznego spotkania.

czytaj

Content marketing dla nie-grafika – Canva

Content marketing dla nie-grafika – Canva

14 grudnia 2014

Nie jesteś grafikiem i w danym momencie nie chcesz zawracać grafikowi głowy, a obawiasz się, że Twój tekst bez ilustracji pozostanie w Internecie niezauważony (słuszna obawa)? W tej serii przedstawiamy najbardziej efektowne i intuicyjne narzędzia do obróbki zdjęć, tworzenia prostych grafik itp. Dzisiaj – Canva.

czytaj

Promocja NGO za darmo – poradnik (część 1 z 2)

Promocja NGO za darmo – poradnik (część 1 z 2)

2 grudnia 2014

Pracownicy i wolontariusze organizacji pozarządowych stwierdzają często, że nie mają wystarczających środków na działania promocyjne. Jednocześnie zależy im na większej rozpoznawalności w otoczeniu, wśród odbiorców działań, społeczności lokalnej, urzędników i lokalnych firm. Jak wybrnąć z problemu?

czytaj

Promocja festynu – jak zadbać o frekwencję?

Promocja festynu – jak zadbać o frekwencję?

24 listopada 2014

Gdy chcemy rozpromować lokalną imprezę, taką jak koncert, piknik czy jarmark, trzeba utworzyć wydarzenie na Facebooku, wpisać imprezę do internetowych kalendariów i zrobić mailing. Czy na pewno?

czytaj

Czy kandydaci na radnych słyszeli o Facebooku?

Czy kandydaci na radnych słyszeli o Facebooku?

15 listopada 2014

Na kogo głosować? Wyborcy, którzy nie zadowalają się postawieniem krzyżyka przy dowolnym nazwisku wskazanym przez preferowaną partię mogą być w kłopocie. Kandydaci na radnych rzadko wykorzystują nowe media do komunikacji z wyborcami.

czytaj

Ile kosztuje prowadzenie fan page na Facebooku?

Ile kosztuje prowadzenie fan page na Facebooku?

9 listopada 2014

Według wujka Google miesięczną usługę prowadzenie fan page można kupić już za 200-300 zł. Co dostaniemy za taką kwotę? Jaką kwotę faktycznie trzeba przeznaczyć na prowadzenie profilu na Facebooku?
czytaj