Komunikacja B2B

Komunikacja B2B

Celem działań Public Relations w obszarze business-to-business (B2B) jest zbudowanie wizerunku firmy jako pożądanego partnera biznesowego. Podstawowymi narzędziami w tym zakresie są udostępnianie elementów know-how firmy, informowanie o jej osiągnięciach rynkowych oraz zindywidualizowane relacje z poszczególnymi grupami, instytucjami i partnerami. Właściwa komunikacja B2B jest warunkiem dobrej pozycji firmy w otoczeniu biznesowym.

 

W ramach komunikacji B2B oferujemy m.in.:

  • opracowanie strategii komunikacji w środowisku biznesowym,
  • relacje z mediami branżowymi,
  • relacje z ekspertami i organizacjami branżowymi,
  • redakcja raportów z działalności gospodarczej lub przeprowadzonych badań,
  • redakcja studiów przypadków (case studies) oraz wsparcie w realizacji innych materiałów (tekstowych, audio i wideo) prezentujących doświadczenie firmy,
  • redakcja i dystrybucja newsletterów dla partnerów biznesowych,
  • wsparcie w przygotowaniu i realizacji seminariów, webinariów, konferencji i szkoleń,
  • komunikacja udziału w targach i wystawach oraz innych wydarzeniach branżowych,
  • organizacja wydarzeń dla partnerów biznesowych,
  • prowadzenie bloga firmowego,
  • pozostałe działania w mediach społecznościowych skierowane do otoczenia biznesowego,
  • przygotowywanie materiałów firmowych.

 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Czekamy na Twoje zapytanie.