Media Relations

Media Relations

Współpraca z mediami (media relations) jest jednym z podstawowych narzędzi Public Relations. Pozwala na dotarcie do grup docelowych Klientów (odbiorców ich usług lub produktów, potencjalnych pracowników, partnerów biznesowych i innych) za pośrednictwem odpowiednio dobranych tytułów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych oraz mediów elektronicznych.

 

Warunkami dobrych relacji z mediami są zapewnianie im rzetelnych, interesujących i atrakcyjnie zaprezentowanych informacji, wysokie umiejętności interpersonalne, konsekwencja i doświadczenie.

Nasze działania Media Relations obejmują m.in.:

  • przygotowanie i aktualizacje bazy mediów i dziennikarzy pod kątem grup docelowych,
  • redagowanie, przygotowanie i dystrybucję materiałów prasowych:
    informacji prasowych, artykułów eksperckich, komentarzy eksperckich, profili, stopek
    i innych form prezentacji prasowej,
  • biuro prasowe,
  • indywidualne relacje z kluczowymi dla grupy docelowej dziennikarzami,
  • organizacja spotkań dla mediów:
    konferencji, briefingów, śniadań, prezentacji w redakcjach, wyjazdów prasowych
  • aranżowanie wywiadów,
  • testy produktów,
  • obsługę zapytań dziennikarskich,
  • monitoring mediów.

 

Profesjonalizm naszego zespołu pozwala nam skutecznie współpracować z mediami dla budowy wizerunku naszych Klientów, ich marek, produktów i usług oraz kampanii biznesowych i akcji społecznych.

 

Chcesz skorzystać z naszej oferty w zakresie Media Relations? Czekamy na Twoje zapytanie.