PR korporacyjny

PR korporacyjny

Budowa pozytywnego wizerunku firmy jest procesem długotrwałym i kompleksowym, ale „opłacalnym”. Taki wizerunek jest bowiem podstawą dobrych i trwałych relacji z partnerami biznesowymi, inwestorami, pracownikami oraz społecznościami lokalnymi. Przeważnie sposób postrzegania firmy rzutuje także na ocenę jej marek czy poszczególnych produktów i usług wśród nabywców.

 

PR korporacyjny mieści w sobie działania, które podkreślają unikatową tożsamość firmy oraz narzędzia służące komunikowaniu całościowego pozytywnego wizerunku firmy.

W ramach korporacyjnego Public Relations oferujemy m.in.:

  • audyt komunikacyjny (analiza aktualnego wizerunku firmy wśród wybranych grup, np. w mediach, wśród pracowników, wśród partnerów biznesowych),
  • opracowanie strategii budowania i umacniania wizerunku firmy (w tym także wizerunku osób zarządzających firmą),
  • relacje z mediami,
  • PR w Internecie – m.in. Social Media,
    tworzenie treści na strony internetowe, obsługa newsletterów,
  • kampanie CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu),
  • koordynację działań sponsorskich i charytatywnych,
  • komunikację wewnętrzną,
  • komunikację z otoczeniem biznesowym (B2B),
  • komunikację ze społecznościami lokalnymi,
  • komunikację kryzysową,
  • przygotowywanie lub doradztwo w zakresie tematyki i formy materiałów firmowych.

 
Zajrzyj na nasz blog: PR korporacyjny potrzebuje twarzy – prezesie, pokochaj dziennikarzy!

Chcesz wzmocnić wizerunek swojej firmy lub organizacji? Porozmawiajmy o tym.