PR produktowy

PR produktowy

PR produktowy (inaczej brand PR) służy zwiększeniu rozpoznawalności marki, produktu lub usługi oraz wykształceniu do nich pozytywnego stosunku wśród grupy docelowej. W przeciwieństwie do reklamy, PR produktowy opiera się na dostarczaniu wiarygodnych i rzeczowych informacji, często przy wykorzystaniu opinii ekspertów branżowych. Ten sposób postępowania prowadzi do zbudowania długofalowego zaufania odbiorców.

 

W ramach produktowego Public Relations oferujemy m.in.:

  • audyt i analizę wizerunku marki / produktu / usługi,
  • analizę konkurencji,
  • opracowanie całościowej strategii komunikacji dla marki lub portfolio produktowego firmy,
  • budowanie wizerunku marki / produktu / usługi,
  • komunikację wprowadzania nowości rynkowych,
  • komunikację re-launchu,
  • komunikację związaną z pozycjonowaniem i repozycjonowaniem marek / produktów /usług,
  • komunikację kryzysową marek / produktów / usług,
  • wsparcie komunikacyjne dla działań marketingowych,
  • doradztwo.

 

Proponowane narzędzia budowy wizerunku:

  • współpraca z mediami (w tym monitoring mediów i prowadzenie biura prasowego),
  • działania w mediach społecznościowych,
  • współpraca z liderami opinii publicznej / ekspertami branżowymi,
  • działania edukacyjne dla wybranych grup docelowych,
  • organizacja konferencji, seminariów, targów, wystaw, szkoleń, pokazów itp.,
  • działania sponsorskie i charytatywne,
  • opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.

 

Chcesz wiedzieć, co możemy zrobić dla Twojej marki, produktów lub usług? Zapytaj nas.