Reklama internetowa

Reklama internetowa

Reklama internetowa to reklama w wyszukiwarce Google, na portalach społecznościowych (jak Facebook czy LinkedIn) oraz w sieciach partnerskich (czyli na stronach tematycznie powiązanych z treścią reklamy). To tworzenie reklam graficznych (tzw. display) i tekstowych oraz zarządzanie nimi – tak, by dotarły do jak największej liczby Twoich obecnych i potencjalnych klientów, a jednocześnie by koszt tego działania był jak najmniejszy.

Zasada działania jest tutaj taka – najpierw mówisz nam, po co ma być reklama. Celem może być chęć poinformowania potencjalnych odbiorców, że robisz wyprzedaż, albo że zapraszasz na koncert, albo, że wypuszczasz nowy produkt. Następnie ustalamy, do kogo chcesz dotrzeć z reklamą (np. studenci medycyny lub kobiety w ciąży z lubuskiego) oraz jak daleko chcesz dotrzeć (ile osób ma skorzystać z wyprzedaży, przyjść na koncert lub dowiedzieć się  o nowym produkcie) i też jaki masz budżet. Mówisz nam też, jak chciałbyś, żeby wyglądała reklama (jeśli nie masz koncepcji, to pomożemy) oraz w jakich kanałach chciałbyś ją umieścić (czy na Facebooku, czy na portalu branżowym, czy w Google, czy gdzie indziej). Wspólnie, na bazie Twojej koncepcji oraz przeznaczonego budżetu ustalamy plan działania. Zawiera on informacje, jakie reklamy, gdzie, kiedy, z jaką częstotliwością umieszczamy i co określamy jako „sukces” – czy kliknięcie w reklamę, czy jej obejrzenie, czy jeszcze inne parametry.

Dajesz nam potrzebne informacje i dostępne materiały (np. zdjęcia produktu), a my tworzymy reklamę i upewniamy się, że podoba Ci się. Następnie umieszczamy ją w wybranym kanale i sprawiamy, że wyświetla się odpowiednim osobom/na odpowiednie zapytania. Stale sprawdzamy, czy można w niej coś poprawić i jeśli to możliwe – robimy to. A potem chwalimy się przed Tobą osiągniętymi efektami, a Ty cieszysz się, ze skutecznego przekazu. 🙂

 

To jak, bierzemy się za reklamy dla Ciebie? Daj nam znać!