Social Media

Social Media

Czemu media społecznościowe? Ponieważ umożliwiają skuteczne:

budowanie zaufania i lojalności w grupach docelowych,
kształtowanie wizerunku marki / produktu / firmy / organizacji,
wzrost znajomość marki / produktu / firmy / organizacji,
prowadzenie bezpośrednich działań sprzedażowych, rekrutacyjnych i innych

Media społecznościowe obejmują serwisy społecznościowe (np. Facebook, Google+, nk.pl, Pinterest), społeczności kontentowe (np. YouTube, Vimeo), blogi, mikroblogi (np. Twitter) oraz światy wirtualne (np. Second Life).

Liczba użytkowników mediów społecznościowych stale rośnie, rośnie też czas, jak spędzają online.

 

W ramach Social Media oferujemy m.in.:

  • analizę wizerunku marki / produktu / usługi w mediach społecznościowych,
  • analizę obecności konkurencji w mediach społecznościowych,
  • opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowych,
  • stworzenie nowych kanałów komunikacji (np. fanpage na Facebooku) lub modyfikację istniejących zgodnie z założeniami strategii, czyli tak, aby
    • – zdobyć jak największe zainteresowanie wśród grupy docelowej
    • – skłonić zainteresowanych odbiorców do zaangażowania i wspólnego tworzenia treści (zaangażowanie przekłada się na lojalność)
    • – realizować główne cele firmy / organizacji (np. sprzedawać lub zwiększać zatrudnienie)
  • prowadzenie fanpage marki / produktu / firmy / organizacji
  • komunikację ze społecznościowymi liderami opinii
  • analizę efektywności działań w mediach społecznościowych
  • monitoring mediów społecznościowych

 
Zajrzyj na nasz blog: Ile kosztuje prowadzenie fanpage?

Jesteś zainteresowany naszą ofertą Social Media? Czekamy na Twoje zapytanie.