Blog

Cele reklam na LinkedIn

Cele reklam na LinkedIn

8 maja 2020

Czy wiesz, jak wybrać cel kampanii reklamowej na LinkedIn? Oraz jakie możesz do niego dopasować formaty reklamowe? Przeczytaj nasz przewodnik o celach reklam na LinkedIn.

czytaj
Wymiary grafik na LinkedIn 2020

Wymiary grafik na LinkedIn 2020

9 marca 2020

Pełny przewodnik po wymiarach grafik na LinkedIn. Sprawdź, jakie rozmiary powinny mieć zdjęcia na stronie firmowej, w reklamach i na prywatnym profilu w serwisie LinkedIn.

czytaj
Co to jest lejek marketingowy?

Co to jest lejek marketingowy?

30 grudnia 2019

Lejek marketingowy to ścieżka, którą przechodzi klient od momentu pierwszego zetknięcia z marką do zakupu. Nazwa lejek wynika z faktu, że wielu potencjalnych klientów zatrzymuje się na początku tej ścieżki, a stosunkowo nieliczni docierają na sam koniec.

czytaj
Od czego zacząć generowanie leadów?

Od czego zacząć generowanie leadów?

8 listopada 2019

Jeśli chcesz pozyskać dane swoich potencjalnych klientów, musisz dać im coś w zamian. I od tego właśnie należy zacząć generowanie leadów – od pomysłu na nagrodę za zgodę na dalszy kontakt ze strony Twojej firmy.

czytaj
Targetowanie reklam na LinkedIn

Targetowanie reklam na LinkedIn

3 października 2019

Targetowanie reklam na LinkedIn z zachowaniem wszystkich reguł sztuki to warunek skutecznej kampanii. Pozwala na efektywne pozyskiwanie leadów i budowanie świadomości marki. LinkedIn daje szerokie możliwości, ale trzeba wiedzieć, jak je wykorzystać.

czytaj
Marketing treści w B2B

Marketing treści w B2B

13 lipca 2019

Jakie argumenty przemawiają za marketingiem treści w B2B? Jaki dobrać content w komunikacji skierowanej do firm? Czy można ocenić opłacalność marketingu treści w B2B?

czytaj
Co to jest generowanie leadów?

Co to jest generowanie leadów?

3 czerwca 2019

Co to jest generowanie leadów, jak się za to zabrać, co trzeba przygotować i jakich narzędzi użyć? Przeczytaj ten wpis, aby zdobyć kompletną wiedzę o podstawach generowania leadów.

czytaj
Pinterest dla firmy B2B i B2C – czy warto i jak to zrobić

Pinterest dla firmy B2B i B2C – czy warto i jak to zrobić

20 maja 2019

Pinterest dla firmy jest doskonałym narzędziem do generowania ruchu na stronę www. Które firmy i w jaki sposób powinny wykorzystać jego potencjał? W jaki sposób Pinterestu mogą użyć firmy B2B? Czy warto być na tym portalu, jeśli masz ograniczone zasoby czasowe?

czytaj
Czy masz wystarczająco dużo leadów?

Czy masz wystarczająco dużo leadów?

26 kwietnia 2019

Dużo leadów – co to znaczy? Jak wyznaczyć liczbę leadów, która umożliwi osiągnięcie planowanej sprzedaży? Jak określić budżet marketingowy, który pozwoli na zdobycie tych leadów? Aby poznać odpowiedzi, wykorzystaj podstawowe miary marketingowe.

czytaj
Dobre teksty SEO – 14 zasad, o których nie możesz zapomnieć

Dobre teksty SEO – 14 zasad, o których nie możesz zapomnieć

15 kwietnia 2019

Dobre teksty SEO mają duże znaczenie dla pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Aby były skuteczne, muszą mieć określoną strukturę, zawierać słowa kluczowe, dobrze rozmieszczone nagłówki, linki i opisy. Muszą też być napisane językiem atrakcyjnym dla internautów. Poznaj 14 zasad, dzięki którym Twoje teksty SEO odniosą sukces.

czytaj
Najczęstsze wpadki na stronie internetowej [nietechniczne]

Najczęstsze wpadki na stronie internetowej [nietechniczne]

8 kwietnia 2019

Najbardziej zawstydzające wpadki na stronie internetowej nie wynikają z problemów technicznych, ale ze zwykłych zaniedbań. Często wystarczy dokładnie przejrzeć starsze teksty i dawno stworzone zakładki, aby ustrzec się przed paskudnymi wpadkami. Sprawdź, czy Ty nie popełniasz tych błędów!

czytaj
Formaty reklam na LinkedIn (przykłady)

Formaty reklam na LinkedIn (przykłady)

1 kwietnia 2019

LinkedIn umożliwia publikacje wielu rodzajów reklam statycznych (tekstowe, graficzne, w wiadomościach) i kilku rodzajów dynamicznych. Które wybrać do generowania leadów, a które do zwiększania świadomości marki? Poznaj formaty reklam na LinkedIn, aby wybrać najlepsze dla Twojej strategii.

czytaj
Jak budować wizerunek pracodawcy?

Jak budować wizerunek pracodawcy?

18 marca 2019

Jak budować wizerunek pracodawcy? W skrócie odpowiedź brzmi następująco: daj pracownikom wartość, powiedz o tym i zapytaj, co można jeszcze poprawić. Przeczytaj, jak skutecznie zrobić te trzy rzeczy.

czytaj
1 2 3