Blog

Marketing treści w B2B

Marketing treści w B2B

13 lipca 2019

Dlaczego marketing treści jest tak istotnym elementem komunikacji B2B? Jaki dobrać content w marketingu skierowanym do firm? Czy można ocenić opłacalność marketingu treści w B2B?

czytaj
Co to jest generowanie leadów?

Co to jest generowanie leadów?

3 czerwca 2019

Co to jest generowanie leadów, jak się za to zabrać, co trzeba przygotować i jakich narzędzi użyć? Przeczytaj ten wpis, aby zdobyć kompletną wiedzę o podstawach generowania leadów.

czytaj
Pinterest dla firmy B2B i B2C – czy warto i jak to zrobić

Pinterest dla firmy B2B i B2C – czy warto i jak to zrobić

20 maja 2019

Pinterest dla firmy jest doskonałym narzędziem do generowania ruchu na stronę www. Które firmy i w jaki sposób powinny wykorzystać jego potencjał? W jaki sposób Pinterestu mogą użyć firmy B2B? Czy warto być na tym portalu, jeśli masz ograniczone zasoby czasowe?

czytaj
Tworzenie reklam na LinkedIn krok po kroku

Tworzenie reklam na LinkedIn krok po kroku

13 maja 2019

Tworzenie reklam na LinkedIn opiera się na przejrzystych zasadach. Musisz stworzyć odpowiednie konta reklamowe, zdefiniować kampanie, wgrać same reklamy, a następnie je optymalizować. Przeczytaj nasz przewodnik krok po kroku.

czytaj
Czy masz wystarczająco dużo leadów?

Czy masz wystarczająco dużo leadów?

26 kwietnia 2019

Dużo leadów – co to znaczy? Jak wyznaczyć liczbę leadów, która umożliwi osiągnięcie planowanej sprzedaży? Jak określić budżet marketingowy, który pozwoli na zdobycie tych leadów? Aby poznać odpowiedzi, wykorzystaj podstawowe miary marketingowe.

czytaj
Dobre teksty SEO – 14 zasad, o których nie możesz zapomnieć

Dobre teksty SEO – 14 zasad, o których nie możesz zapomnieć

15 kwietnia 2019

Dobre teksty SEO mają duże znaczenie dla pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Aby były skuteczne, muszą mieć określoną strukturę, zawierać słowa kluczowe, dobrze rozmieszczone nagłówki, linki i opisy. Muszą też być napisane językiem atrakcyjnym dla internautów. Poznaj 14 zasad, dzięki którym Twoje teksty SEO odniosą sukces.

czytaj
Najczęstsze wpadki na stronie internetowej [nietechniczne]

Najczęstsze wpadki na stronie internetowej [nietechniczne]

8 kwietnia 2019

Najbardziej zawstydzające wpadki na stronie internetowej nie wynikają z problemów technicznych, ale ze zwykłych zaniedbań. Często wystarczy dokładnie przejrzeć starsze teksty i dawno stworzone zakładki, aby ustrzec się przed paskudnymi wpadkami. Sprawdź, czy Ty nie popełniasz tych błędów!

czytaj
Formaty reklam na LinkedIn (przykłady)

Formaty reklam na LinkedIn (przykłady)

1 kwietnia 2019

LinkedIn umożliwia publikacje wielu rodzajów reklam statycznych (tekstowe, graficzne, w wiadomościach) i kilku rodzajów dynamicznych. Rozwija możliwości generowania leadów. Poznaj formaty reklam na LinkedIn, aby wybrać najlepsze dla Twojej strategii.

czytaj
Jak budować wizerunek pracodawcy?

Jak budować wizerunek pracodawcy?

18 marca 2019

Jak budować wizerunek pracodawcy? W skrócie odpowiedź brzmi następująco: daj pracownikom wartość, powiedz o tym i zapytaj, co można jeszcze poprawić. Poznaj bliżej pracę w tych trzech obszarach.

czytaj
Co to jest SEO copywriting?

Co to jest SEO copywriting?

11 marca 2019

SEO copywriting to sposób konstrukcji tekstu, który jest lubiany zarówno przez internautów, jak i przez wyszukiwarki. Dowiedz się, jakie znaczenie w SEO copywriting mają frazy kluczowe, jak je dobierać i dodatkowo – jak to wszystko ma się do webwritingu.

czytaj
Jak skrócić link do fanpage?

Jak skrócić link do fanpage?

29 stycznia 2019

Jak skrócić link do fanpage? Czy inaczej – jak dostosować url na Facebooku do nazwy fanpage? Jak wygenerować link do Twojej strony na FB, który będzie łatwy do zapamiętania?

czytaj
Jak zorganizować sesję zdjęciową w firmie?

Jak zorganizować sesję zdjęciową w firmie?

26 lutego 2019

Wypowiedź eksperta bez wizerunku jego twarzy ma małe szanse na publikację w mediach. Brak foty przy informacji o prelegencie zmniejsza szanse na to, że uczestnicy konferencji wysłuchają jego wystąpienia. Anonimowa strona firmowa, na której nie widać twarzy żadnego pracownika nie budzi zaufania. To tylko kilka przykładów, gdy dobrej jakości biznesowe zdjęcia są niezbędne. Dowiedz się, jak zorganizować sesję zdjęciową w firmie.

czytaj
Po co używać Google Analytics? [podstawy]

Po co używać Google Analytics? [podstawy]

10 grudnia 2018

Czy wiesz, po co używać Google Analytics? A czy znasz odpowiedź, na pytanie, które treści są na Twojej stronie najpopularniejsze? Albo które warto poprawić? I czy ciekawe treści przekładają się na sprzedaż lub leady? Oraz skąd się rekrutują Twoi czytelnicy? Odpowiedzi są w Google Analytics – sprawdź, jak je znaleźć.

czytaj
Dobra strona internetowa musi być aktualna – czy Twoja jest? [test]

Dobra strona internetowa musi być aktualna – czy Twoja jest? [test]

4 listopada 2018

Czy to dobra strona internetowa, gdy mamy na niej niedziałające formularze, starą promocja i obrazki ładujące się kilka sekund? A jest to bardzo powszechna sytuacja. Pracujesz w pośpiechu i pewne tematy umykają. Sprawdź, czy Twoja strona jest aktualna przy pomocy naszego testu. Warto go przeprowadzać raz w miesiącu.

czytaj
Wymiary zdjęcia w tle na telefon i komputer

Wymiary zdjęcia w tle na telefon i komputer

10 października 2018

Jak dobrać wymiary zdjęcia w tle na telefon i komputer? Wskazówki Facebooka są niby jasne, ale jednocześnie jest pułapka. Facebook podaje dwie pary wymiarów – na komputery stacjonarne i na urządzenia przenośne. A zdjęcie można wgrać tylko jedno. Jak z tego wybrnąć?

czytaj
Własny pracownik czy agencja?

Własny pracownik czy agencja?

8 września 2018

Własny pracownik czy agencja? Komu powierzyć opiekę nad marketingiem w firmie? Pracownik to koszty stałe oraz odpowiedzialność za jego wyniki, agencja to ryzyko niedostatecznej znajomości oferty firmy i brak możliwości stałego monitorowania jej działań. Ten dylemat stoi przed większością małych firm. Które rozwiązanie należy wybrać?

czytaj
Prowadzenie fanpage marki – o czym pisać?

Prowadzenie fanpage marki – o czym pisać?

7 listopada 2017

Pokazywanie oferty – najprostszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji marek w mediach społecznościowych. Czy jedyny? Nie. Dowiedz się, co znaczy właściwe prowadzenie fanpage marki, jakie tematy i formaty są najciekawsze dla fanów i jak robią to najlepsi.

czytaj

Fanpage – komu przeszkadzają kotki na Facebooku?

Fanpage – komu przeszkadzają kotki na Facebooku?

17 maja 2016

Kotki na Facebooku, na profilach prywatnych, to nic złego. Ale publikowanie zdjęć kociaków, psiaków, misiów i tym podobnych na stronach firmowych to synonim dyletanctwa i miernoty. Czemu nie warto zamieszczać popularnych słodziaków na fanpage’u?

czytaj
Employer Branding – krok 1: poznaj opinie o firmie

Employer Branding – krok 1: poznaj opinie o firmie

8 marca 2015

Znaczne wydatki na reklamy, dopieszczona zakładka „kariera”, zabawny film rekrutacyjny na YouTube i… zbyt mało dobrych kandydatów. Czemu? Sprawdź pocztę pantoflową wśród pracowników i kandydatów. Albo lepiej – rozmawiaj z nimi na co dzień i w ten sposób poznaj opinie o firmie!

czytaj
1 2