Grafiki reklamowe

Przykuwające uwagę kreacje reklamowe, grafiki, dzięki którym Twoja marka jest lepiej zapamiętana, reklamy, które pozwalają zdobyć więcej leadów – to warunek powodzenia przedsięwzięć marketingowych. Zaprojektujemy dla Ciebie odpowiednie grafiki reklamowe do wykorzystania w Internecie, w dowolnym kanale.

Grafiki reklamowe - projektowanie

Rodzaje grafik reklamowych:

1. Banery reklamowe statyczne

  • do Google Display Network – w do reklam standardowych i elastycznych,
  • do mediów społecznościowychFacebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i inne – zarówno do wpisów na stronach firm, jak i do wszystkich rodzajów reklam (pojedyncze, karuzele, do mailingow sponsorowanych itd.),
  • na portale internetowe – na Twoją własną stronę, np. jako slajder, na landing page, na portale partnerskie oraz na strony, na których mają być widoczne Twoje reklamy.

2. Animacje

  • w formatach do Google Display Network,
  • w formatach do mediów społecznościowych, czyli takie, które sprawdzą się na Facebooku, YouTube, LinkedIn i na innych portalach, na których powinna być znana Twoja marka,
  • do wykorzystania na stronie internetowej lub w mailingu,
  • do stopki mailowej.

3. Wideo

  • zapowiedzi wydarzeń,
  • relacje z wydarzeń,
  • film korporacyjny,
  • wideo reklama.

Doświadczenie w tworzeniu grafik reklamowych

Mamy za sobą dziesiątki kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych form grafik. Wiem, które typy kreacji sprawdzają się dla danego celu kampanii oraz w określonej grupie odbiorców. Doświadczenie umożliwia nam tworzenie grafik, których kompozycja pozytywnie oddziałuje na świadomość, a gdy jest taka potrzeba – skłania do odpowiedniego działania, na przykład pobrania ebooka, wysłania zapytania czy rejestracji na webinarium.

Zgodność kreacji ze standardami

Wszystkie kreacje powstają w zgodzie z ogólnym wizerunkiem marki. Graficy zapoznają się z księgą identyfikacji wizualnej, wytycznymi użycia logo, obowiązującymi kolorystyką, kompozycją, czcionkami i innymi przyjętymi zasadami dla materiałów marketingowych. Kreacje są tworzone ze świadomością dalszego ich wykorzystania. Muszą być spójne ze stroną internetową czy innym miejscem w Sieci, do którego prowadzą, aby odbiorca czuł jednolitość przekazu.