Relacje z mediami (media relations)

Chcesz, aby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna? Chciałbyś zdobyć uznanie dla swoich produktów przy wsparciu bezstronnych ekspertów? A może chcesz informować wszystkie osoby powiązane w jakiś sposób z Twoją firmą o jej sukcesach? Do wszystkich tych celów doskonałym narzędziem są relacje z mediami.

Korzyści media relations

Współpraca z mediami (media relations) jest jednym z podstawowych narzędzi Public Relations. Pozwala na dotarcie do klientów, pracowników, partnerów biznesowych oraz społeczności lokalnej za pośrednictwem odpowiednio dobranych tytułów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych oraz mediów elektronicznych.

Warunkami dobrych relacji z mediami są zapewnianie im rzetelnych, interesujących i atrakcyjnie zaprezentowanych informacji, wysokie umiejętności interpersonalne, konsekwencja i doświadczenie.

Nasze działania media relations obejmują:

  • przygotowanie i aktualizacje bazy mediów i dziennikarzy pod kątem grup docelowych,
  • redagowanie, przygotowanie i dystrybucję materiałów prasowych:
    informacji prasowych, artykułów eksperckich, komentarzy eksperckich, profili, stopek,
    i innych form prezentacji prasowej,
  • biuro prasowe,
  • indywidualne relacje z kluczowymi dla grupy docelowej dziennikarzami,
  • organizacja spotkań dla mediów:
    konferencji, briefingów, śniadań, prezentacji w redakcjach, wyjazdów prasowych
  • aranżowanie wywiadów,
  • testy produktów,
  • obsługę zapytań dziennikarskich,
  • monitoring mediów.

Profesjonalizm naszego zespołu pozwala nam skutecznie współpracować z mediami dla budowy wizerunku naszych Klientów, ich marek, produktów i usług oraz kampanii biznesowych i akcji społecznych.

Chcesz skorzystać z naszej oferty w zakresie Media Relations? Czekamy na Twoje zapytanie.