PR produktowy
PR produktowy (inaczej brand PR) służy zwiększeniu rozpoznawalności marki, produktu lub usługi oraz wykształceniu do nich pozytywnego stosunku wśród grupy docelowej. W przeciwieństwie do reklamy, PR produktowy opiera się na dostarczaniu wiarygodnych i rzeczowych informacji, często przy wykorzystaniu opinii ekspertów branżowych. Ten sposób postępowania prowadzi do zbudowania długofalowego zaufania odbiorców. W ramach produktowego Public Relations oferujemy m.in.:
- audyt i analizę wizerunku marki / produktu / usługi,
- analizę konkurencji,
- opracowanie całościowej strategii komunikacji dla marki lub portfolio produktowego firmy,
- budowanie wizerunku marki / produktu / usługi,
- komunikację wprowadzania nowości rynkowych,
- komunikację re-launchu,
- komunikację związaną z pozycjonowaniem i repozycjonowaniem marek / produktów /usług,
- komunikację kryzysową marek / produktów / usług,
- wsparcie komunikacyjne dla działań marketingowych,
- doradztwo.
- współpraca z mediami (w tym monitoring mediów i prowadzenie biura prasowego),
- działania w mediach społecznościowych,
- współpraca z liderami opinii publicznej / ekspertami branżowymi,
- działania edukacyjne dla wybranych grup docelowych,
- organizacja konferencji, seminariów, targów, wystaw, szkoleń, pokazów itp.,
- działania sponsorskie i charytatywne,
- opracowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.