Social Media

Twoi klienci i kontrahenci oczekują, że będą mogli znaleźć Twoją firmę na Facebooku, LinkedIn czy YouTube (czy też na innych portalach social media – zależnie od Twojej branży) i w razie potrzeby szybko zadać Ci tam pytanie. Ty z kolei na pewno nie chcesz stracić szansy, aby być tam, gdzie są Twoi klienci – czyli właśnie w mediach społecznościowych.
W ramach Social Media oferujemy m.in.:
- analizę wizerunku marki / produktu / usługi w mediach społecznościowych,
- analizę obecności konkurencji w mediach społecznościowych,
- opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowych,
- stworzenie nowych kanałów komunikacji (np. fanpage na Facebooku) lub modyfikację istniejących zgodnie z założeniami strategii, czyli tak, aby
- zdobyć jak największe zainteresowanie wśród grupy docelowej
- skłonić zainteresowanych odbiorców do zaangażowania i wspólnego tworzenia treści (zaangażowanie przekłada się na lojalność)
- realizować główne cele firmy / organizacji (np. sprzedawać lub zwiększać zatrudnienie)
- prowadzenie fanpage marki / produktu / firmy / organizacji
- komunikację ze społecznościowymi liderami opinii
- analizę efektywności działań w mediach społecznościowych
- monitoring mediów społecznościowych
Zajrzyj na nasz blog: Ile kosztuje prowadzenie fanpage?