Wymiary grafik na LinkedIn 2020

9 marca 2020

Pełny przewodnik po wymiarach grafik na LinkedIn. Sprawdź, jakie rozmiary powinny mieć zdjęcia na stronie firmowej, w reklamach i na prywatnym profilu w serwisie LinkedIn.

Wymiary grafik na LinkedIn - logo LinkedIn i ekierka

Wymiary grafik na LinkedIn

Podane wymiary dotyczą grafik na strony firmowe i na profile prywatne oraz reklam na LinkedIn. W każdym przypadku najpierw podajemy szerokość, a potem wysokość grafiki. Przykładowo określenie 1200 x 627 pikseli oznacza 1200 pikseli szerokości na 627 pikseli wysokości.

Odnośnie formatów grafik, LinkedIn zawsze dopuszcza jpg lub png, niekiedy także gif. Jednak należy pamiętać, że wykorzystuje gify jedynie w postaci statycznej, czyli wgrane w tym formacie animacje nie będą widoczne.

Strona firmowa na LinkedIn – wymiary grafik

  • Logo firmy: 300 x 300 pikseli, jpg, png lub gif
  • Grafika w tle: 1536 x 768 pikseli (to wymiar rekomendowany, natomiast minimalny rozmiar to 1192 x 220 pikseli), jpg, png lub gif, maksymalny rozmiar pliku to 8 MB.
  • Grafika do wpisu: 1200 x 628 pikseli (rekomendowany wymiar). Proporcje grafiki powinny być 1,91:1. Minimalna szerokość to 200 pikseli. Jeśli grafika jest mniejsza, to będzie pokazana jako miniatura po lewej stronie wpisu. Format jpg lub png. Maksymalny rozmiar pliku to 5 MB.
  • Wideo we wpisie: od 256 x 144 do 4096 x 2304 pikseli; czas trwania od 3 sekund do 10 minut, formaty: ASF, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, WebM, H264/AVC, MP4, VP8, VP9, WMV2, WMV3; rozmiar od 75KB do 5GB.

Profil prywatny na LinkedIn – wymiary grafik

  • Zdjęcie profilowe: 400 x 400 pikseli (maksymalny rozmiar to 7680 x 4320 pikseli), format jpg lub png.
  • Grafika w tle: 1584 x 396 pikseli, formaty jpg, gif lub png, maksymalny rozmiar pliku to 8 MB.
  • Grafika do wpisu: 1200 x 628 pikseli (rekomendowany wymiar). Proporcje grafiki powinny być 1,91:1. Minimalna szerokość to 200 pikseli. Jeśli grafika jest mniejsza, to będzie pokazana jako miniatura po lewej stronie wpisu. Format jpg lub png. Maksymalny rozmiar pliku to 5 MB.
  • Wideo we wpisie: od 256 x 144 do 4096 x 2304 pikseli; czas trwania od 3 sekund do 10 minut, formaty: ASF, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, WebM, H264/AVC, MP4, VP8, VP9, WMV2, WMV3; rozmiar od 75KB do 5GB.
  • Grafika w tle do artykułu: 744 x 400 pikseli, maksymalny rozmiar pliku to 10 MB.

Reklamy na LinkedIn – wymiary grafik

Poniżej znajdziesz wymiary grafik dla różnych rodzajów reklam dostępnych na LinkedIn. Jeśli chcesz się dowiedzieć o nich więcej, to zobacz przewodnik po formatach reklam na LinkedIn z przykładami.

  • reklama graficzna – pojedynczy obrazek: 1200 x 628 pikseli, proporcje grafiki powinny być 1,91:1, maksymalny rozmiar pliku to 5 MB. Jak łatwo zauważyć, dane są identyczne, jak dla grafiki do wpisu.
  • reklama graficzna – karuzela: każda grafika w ramach karuzeli powinna mieć wymiary 1080×1080 pikseli (proporcje 1:1), format jpg, png lub gif, a maksymalny rozmiar pliku to 10 MB
  • reklama graficzna – wideo: od 480 x 360 pikseli do 1920 x 1080 pikseli. Parametry są zróżnicowane i dość ściśle określone, więc ze szczegółami zapoznaj się tutaj.
  • baner do InMaila: 300 x 250 pikseli. Uwaga, nawet jeśli nie masz gotowego banera, użyj jakiejkolwiek pasującej grafiki, ponieważ w przeciwnym razie przy Twoim InMailu może pojawić się reklama obcej firmy.
  • reklama tekstowa: 50 x 50 pikseli (lub więcej, ale w proporcji 1:1), format jpg lub png.
  • reklama dynamiczna: 100 x 100 pikseli (lub więcej, ale w proporcji 1:1) dla logo firmy, jpg lub png. Logo, które nie jest kwadratowe będzie automatycznie dopasowane do proporcji 1:1.  W reklamach kierujących do zewnętrznej strony www (typ „spotlight”) można wybrać własne tło reklamy. Musi ono musi mieć rozmiary dokładnie 300 x 250 pikseli, maksymalny rozmiar 2 MB (przy tej opcji z reklamy znika opis i zdjęcie użytkownika).

Wymiary grafik na LinkedIn – podsumowanie

Wymiary grafik na LinkedIn - zestawienie

Przeczytaj inne wpisy z kategorii mediów społecznościowych:

  1. Targetowanie reklam na LinkedIn
  2. Prowadzenie strony marki na Facebooku – o czym pisać?
  3. Ile kosztuje prowadzenie fanpage’a przez agencję?